Si femeie si barbat

Buna din nou!

 Hmmm...nervi si stres...cu asta ma confrunt eu de ceva timp. Daca stiam ce inseamna "o casa a ta" ma mutam de la inceput in chirie. In fine...am zis ca asa e normal, o casa, o masina, un job, un barbat (cat de cat acolo), din cand in cand o vacanta si tot asa...Am facut si asta. Am cumparat un apartament si incepand de atunci am cunoscut nebunia si haosul si noptile nedormite. Renoveaza, zugraveste, modifica, remodifica, schimba, sparge, cumpara una, cumpara alta...cheltuieli peste masura...iar nervi iar stres. Iti faci un plan il vizualizezi, ceva nu merge bine, nu iese cum vrei, alta culoare, alt model...oofff. Incet, incet insa lucrurile se aseaza si incep sa prinda contur, deci nu e panica...incepi sa te mai relaxezi. Ca un sfat, avand in vedere ca am un job care imi solicita marea majoritate a zilei, deci timp de alergat prin magazine = zero, m-am indreptat catre magazinele online. Tot ceea ce tine de casa / de familie, mobilier, decoratiuni, ustensile, electrocasnice. Si pot sa spun ca am trecut prin sute de magazine online, e drept unele cu produse de proasta calitate, dar sunt si cateva de care am fost mai mult decat multumita si pe care am sa vi le prezint in masura in care se poate in urmatoarele articole. Stiu cat este de greu sa comanzi online produse care sa lase de dorit si cat de greu se recupereaza sumele achitate. Am sa va recomand cu toata increderea un magazin online pe care l-am descoperit in urma cu o luna, acesta detine o gama de produse putin mai restransa fata de alte magazine online dedicate decoratiunilor pentru casa, dar de o calitate superioara si care cu siguranta te va multumi pe deplin, astfel incat sa revii catre ei si data viitoare.
Da un clik  aici si cu siguranta nu iti va parea rau. Cu alte cuvinte atunci cand esti singura mami, si fara prea mult ajutor de la o mana de barbat adevarat (  o mai exista asa ceva? ) nu trebuie sa disperi, intotdeauna se gasesc solutii, trebuie doar sa iti cauti o doza de calm si de rabdare si sa te folosesti de tot ceea ce viata iti pune la dispozitie. In cazul meu comenzile online au venit ca o gura de aer. Primesti produsele la usa, le achiti direct cu cardul, daca sunt grele cu siguranta cei de la transport iti vin in ajutor si uite asa iti simplifici cumva viata, si nu mai ajungi sa te plangi ca tu nu ai ca tu nu poti. Are si independenta asta partile ei bune, ce pot sa zic.

O noapte frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu